Vooravond......

16 september 2021 - De Lutte, Nederland

Dag beste volgers bedankt voor de reeds leuk geplaatste reacties, tips,  trucs en mee beleving. Het vakantie gevoel is 17:15 begonnen.... YEH!!!!

Onze Jack Blitz kijkt vol verbazing wat zijn baasjes aan het doen zijn. Alles staat klaar en is inpak gereed voor de camper welke we morgen om 16:00 gaan beladen. Met een beetje geluk proberen we meteen die middag een uurtje te rijden, dan is de kop eraf en wennen we weer aan het vrije gevoel. Blitz kijkt elke keer met zijn verbaasde scheve kopje naar de kunststof kratjes. Hij wordt blij nu hij ook ziet dat er een krat voor hem bij zit. Hij rent door de tuin en draait rondjes hij is in opperbeste stemming. Zou hij alles begrijpen? Wij denken van wel. Morgen eerst lekker rustig aandoen, en dan.......

groetjes Marianne & Alex.

1. Yvonne:
    17 september 2021
    De start is bijna in zicht. Spannend. Het is jullie gegund💕
  2. Jan Poort:
    Hoi Alex en Marianne, Ik wens jullie een goede reis en een fantastische vakantie toe. Ben benieuwd naar de verhalen en belevenissen. Ik zal je missen bij de donderdagmiddag ceremonie.🍗😂😀
  3. Jolanda:
    17 september 2021
    Hoi hoi ,nog een paar uurtjes dan kan de reis beginnen .wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Xx Benno en Jolanda
  4. Yardena:
    17 september 2021
    Blitz jij hebt top baasjes...een heel krat voor jou..joepie je mag mee! Ik ben zo benieuwd waar je naar toe gaat Blitz hebben ze het jou al verklapt. Goede Reis!
  5. Huiskamer 9:
    Hallo,

Vanuit huiskamer 9 wensen wij jullie veel plezier deze toe vakantie en een goede reis!
    Groetjes van jullie mams!!

Groetjes,
    Huiskamer 9!
  6. Annette:
    17 september 2021
    Een hele mooie reis toegewenst, veel plezier!