Genieten van al het goede

23 september 2021 - Cannobio, Italië

Als we door het camperraam kijken zien het strand van Lago Maggiore op maar 25 meter afstand. Dat is fijn wakker worden en we maken gebruik van de goede faciliteiten van de camping. Halen broodjes en prociutto cotto op. We nemen op zijn Italiaans een espresso aan de café bar, lopen door naar de camper om buiten te ontbijt. Lekker en goed gevoed wandelen wij richting stadje Cannobio. Het is korte broeken weer licht bewolkt en 22 graden, beter kan men niet treffen voor een stadswandeling. We gaan langs de boulevard richting de stad en nuttigen een cappuccino...  er volgt nog 2 espresso's en 1x cappuccino op verschillende locaties.  De etalages zijn mooi geëtaleerd vaak gevuld met Italiaanse delicatessen. Bepakt met focaccia en koekjes wandelen we rustig terug naar onze plek.
's Middags even lekker niets doen en om 16:00 uur de breekt de zon door. Op het strand spelen twee verdwaalde oudere hippies van 65 jaar muziek. Het restaurant is voor vanavond om 19:00 gereserveerd daarom om gaan we vroeger naar het restaurant, want zeg nou eerlijk wie heeft er dan nog zin aan koken.

Blitz rent heerlijk langs het strand  van het meer... achter de eenden aan. Natte pootjes is wat hij eraan overgehouden. Vanavond gaan we kijken naar de vonkelende lichtjes die weerkaatsen over het meer.

groetjes M&A

ps.

Gelukt vonkellichtjes, maar van beide zaklampen waren de batterijen ineens leeg. dus op de tast naar de camper. Blitz wist deze feilloos te vinden.

1. Alex:
    23 september 2021
    Mensen bedankt voor de toffe reactie
    groetjes Marianne en Alex
  2. Arend en Rola:
    23 september 2021
    Hallo Alex en Marianne.Zo te zien en horen genieten jullie volop.Wat een leuke foto's en ziet het er gezellig uit.Het is natuurlijk super weer met ( 22gr) om veel te ondernemen.Lekker verwennen met al de Italiaanse lekkernijen.Zo te horen heeft Blits het ook naar de zin super leuk!.Geniet van elkaar en lieve gr van ons
  3. Ceres:
    23 september 2021
    Jullie zijn alweer bijna een weekje weg. Wat gaat de tijd snel. Hopelijk voor jullie langzamer. Geniet van al het lekkers en de mooie plekjes.
  4. Travelroadtrip 2021 EU Alex & Marianne:
    yes doen we
  5. Petra Huiskers:
    24 september 2021
    Oh dat ziet er goed uit! Italië is zo mooi!
    Mooi genieten samen!
    Groetjes!
  6. Travelroadtrip 2021 EU Alex & Marianne:
    Gaan we doen jullie s6 met alles
  7. Yardena:
    24 september 2021
    Ik zeg tijd voor de zaklamp app op je mobieltje...handig ook met verschillende soorten licht..bijvb sos licht. Maar die hebben jullie vast niet nodig! Foccacia.s zijn daar lekker groot mmm. Hebben jullie al zo.n worstje geproefd? Hup hup weer een wandeling...Blitz lust dat vast ook graag. Al die geuren voor Blitz.
  8. Travelroadtrip 2021 EU Alex & Marianne:
    24 september 2021
    worst is eerste levensbehoefte en zaklamp op smarthphone goed idee ... maar neem soms telefoon niet mee... groetjes Alex