Genieten van de rust.

3 oktober 2021 - Funtana, Kroatië

Gewekt worden door meeuwen die al lopend op de camper meeuwengeluiden maken samen met een opkomende zon is anders dan thuis gewekt worden door de wekker. Vandaag klaarde een paar wolkjes snel op welke op zijn beurt plaats maakt voor een stralende zon met 24 graden. Ontbijt buiten met verse broodjes, jus, koffie en een gekookt eitje is een goede start.

Vandaag is het meer een rustdag, niet dat we aan zondagsrust doen ... gewoon lezen, googelen, wandelen en in de zon zitten of schaduw. Lekker Pekan broodjes bij de koffie en tussen de middag ff in het drop  eten. We hadden best wel wat food meegenomen,  maar hier in het dorp is het extra genieten. Dus ons meegenomen eten blijft in de kist. Voor nog geen 7 euro pp. schotelen ze je een mixed grill voor waar je U tegen zegt. (zie de foto)..
Blitz kent geen rust en is energiek op hagedissen jacht tijdens onze wandelen en bij de camper. Pootje baden met de baasjes in zee is nu ineens minder interessant geworden. Hij heeft zijn prio bij de snelle vriendjes.

Als de avond valt gaan we ff eten nabij de jachthaven gewoon een kleinigheid, want het middagmaal is nog niet verteerd. We lopen met zaklampen richting de lekkere geuren uit het dorp .... "aanlopen!". want het is tot 22:00 open ... Wat brengt ons morgen.